1. Գտեք երեք հաջորդական բնական թվերը, որոնց.
ա) քառակուսիների գումարը 302 է:
բ) խորանարդների գումարը 216 է:
2. Գտեք սխալը.
քանի որ 3>-4 , ապա (3)2 > (- 4)2, այսինքն` 9 > 16
3. 1,4,5,8 թվանշաններից յուրաքանչյուրը մեկական անգամ օգտագործելով`քանի՞ հատ իրարից տարբեր քառանիշ թվեր կարելի է կազմել, որոնք բաժանվեն 11-ի:
4. Գնացքներից մեկը մեկնում է Երևանից Իջևան` 60 կմ/ժ արագությամբ, իսկ մյուսը` Իջևանից Երևան` 40 կմ/ժ արագությամբ: Որքա՞ն կլինի նրանց միջև հեռավորությունը հանդիպումից 1 ժամ հետո:
5. Ունենք 9,9,9,9,9,9,9: Թվաբնական գործողությունների միջոցով ստացեք 1989:
6. 8+16:4+4 ո՞րն է տրված արտահայտության ամենափոքր հնարավոր արժեքը:
7. 3*2 եռանիշ թիվը երեք անգամ գրել ենք իրար կողքի: *-ը ի՞նչ թվանշանով փոխարինել, որպեսզի ստացված թիվը բաժանվի 11 -ի:
8. Մրջյունը սկսում է մագլցել 20մ բարձրությամբ ծառը: Ցերեկվա ընթացքում բարձրանում է 5մ, իսկ գիշերը`քնած ժամանակ, սահում է 4մ: Քանի՞ օր անց մրջյունը կհասնի ծառի գագաթին:
9. Կոտորակի հայտարարի վերևում ի՞նչ է գրված:
10. Տղան պնդում էր, որ երկու օր առաջ ինքը 10 տարեկան էր, իսկ մյուս տարի նշելու է իր 13 տարին: Կարո՞ղ է այսպես պատահել:
11. Ո՞րը կնախընտրեք. 10 դրամների 2 կիլոգրամը, թե՞20 դրամների 1 կիլոգրամը, եթե հայտնի է, որ 20 դրամանոց մետաղադրամը 2 անգամ ծանր է 10 դրամանոց մետաղադրամից:
12. Գտեք օրինաչափությունը և գուշակեք հաջորդականության հաջորդ երկու անդամները.
1, 2, 3, 5, 8, 13, 21,…
111,213,141,516,171,819,…
13. Գտեք, թե ո՞ր թիվն է անհրաժեշտ գրել փակագծում.
643 (111) 421
515 (…) 269
14. Արան գրել է բոլոր եռանիշ թվերը: Քանի՞ թվանշան է նա օգտագործել:
15. Գաուսի մեթոդը: Հաշվել 1,2,3,4,5,6,7,…, 98, 99, 100 թվերի գումարը:
16. Առաջին 50 զույգ թվերի գումարը որքանո՞վ է մեծ առաջին 50 կենտ թվերի գումարից:
17. Գտեք սխալը.
- 1-2+3 = 1-(2+3) = 1-5= -4
- 3-4-1 = 3-(4-1) = 3-3 = 0
- 4-3×2 = (4-3)x2 = 1×2 = 2
- 2×3:3 =2x(3:3) = 2×1 = 2
18. Արան գրել է բոլոր եռանիշ թվերը: Քանի՞ թվանշան է նա օգտագործել:
19. Մի գնացքը գնում է Երևանից Սևան, իսկ մյուսը`Սևանից Երևան: Գնացքները դուրս են գալիս միաժամանակ: Նրանցից առաջինի արագությունը երկու անգամ մեծ է երկրորդի արագությունից: Ո՞ր գնացքը ավելի հեռու կլինի Երևանից հանդիպման պահին:
20. Դուք մտնում եք մի կիսամութ սենյակ, որտեղ կա մոմ և կերոսինի լամպ: Ի՞նչը կվառեք առաջին հերթին, եթե ձեր տուփում ընդամենը մեկ լուցկու հատիկ կա:
21. Երկու հոգին արտը հնձեցին 6 ժամում: Նույն արտը քանի՞ ժամում կհնձեն չորս հոգին:
22. Իսկ հիմա դիտում ենք Տիեզերքին սիրահարված ֆիլմը և գրում մեկ էջի սահմաններում ֆիլմ-վերլուծություն (եթե ցանկություն ունեք կարող եք գրել ավելի երկար): Եթե դժվարանում եք, կարող եք ֆիլ-վերլուծությունը գրել` պատասխանելով հետևյալ հարցերին.
ա/ ինչի՞ մասին է ֆիլմը և ինչո՞ւ է նկարահանված,
բ/ ի՞նչ եմ սովորում մաթեմատիկայի մասին,
գ/ ինչո՞ւ է կարևոր մաթեմատիկայի և այլ առարկաների միջև կապը հասկանալ,
դ/ ո՞րն է ֆիլմի հիմնական, հենքային նպատակը,
ե/ ի՞նչ սովորեցի այս ֆիլմից,
զ/ սովորածդ կյանքում կիրառելի՞ է,
է/ ի՞նչ նոր բան սովորեցիր Անանիա Շիրակացու մասին:
ը/ Որո՞նք էին մինչև 7-րդ դար Հայաստանի դպրոցներում դասավանդվող բարձրագույն կրթության առաջին աստիճանի գիտությունները, այսինքն`«եռյակ» գիտությունները: Ինչո՞ւ են այս գիտությունները կոչվել նաև արվեստներ: Ի՞նչ եք կարծում, ինչո՞ւ են այս երեք գիտությունները կոչվել «եռյակ» գիտություններ:
թ/ Որո՞նք են բարձրագույն կրթության երկրորդ աստիճանի գիտությունները` հայտնի քվադրիում` «քառյակը» , որոնք ներգրավված չէին հայկական դպրոցական ծրագրում, բայց մեծապես կիրառվում էին Արևմուտքում: Ո՞վ Հայաստան բերեց «քառյակ» գիտությունները: Ի՞նչ եք կարծում, ինչո՞ւ են այս չորս գիտությունները կոչվել քվադրիում կամ «քառյակ» գիտություններ:
Ժ/ Ալքիմիա: Ի՞նչ գիտություն է սա, և հին աշխարհում ովքե՞ր են հետաքրքրված եղել այս գիտությամբ: